دیدنیهای کیش
نوشته شده توسط : maryam

کلبه هور کیش

تور کیش کلبه هور

کلبه هور تور لحظه آخری کیشدماغه ای در غرب منطقه این جزیره زیبا می باشد. در بستر این ناحیه صخره و انواع ماهی ها , لاک پشت ها , صدف ها و سایر آبزیان زیبا وجود دارد که باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران شده است به طوری که افراد زیادی برای تفریح و ماهیگیری به این منطقه یعنی کلبه هور تور لحظه آخری کیش می روند. این قسمت از جزیره کیش برای آن دسته از مسافران تور تور لحظه آخری کیش که به غواصی علاقه مند هستند نیز جالب و جذاب است.در کلبه هور کیش برای آسایش و رفاه و تفریح ساکنان این منطقه و همچنین گردشگران عزیز آلاچیق , نور افکن های بزرگ , باربیکو , نیمکت و... فراهم شده است. از این منطقه رشته کوه های جنوب استان هرمزگان و اماکن بندرهای چارک و آفتاب قابل مشاهده است.

تور کیش صخره کلبه هور

از دیگر جذابیت های کلبه هور تور لحظه آخری کیش که می تواند توجه مسافران و گردشگران تور کیش را به خود جلب کند لنج به گل نشسته ای است که در فاصله 200 متری ساحل قرار دارد و زیبایی این منطقه را دوچندان کرده است. این لنج به گل نشسته نشان از کار و تلاش بومیان جزیره تور لحظه آخری کیش در شغل ماهیگیری( که شغلی سنتی است) دارد. این لنج با زیبا سازی روشنایی شب ها و زیر نور بی نظیر ماه همچون مرواریدی در دل خلیج همیشه فارس می درخشد. مسافران تور لحظه آخری کیش که علاقه مند به غواصی و ماهیگیری هستند رفتن به کلبه هور کیش را به هیچ وجه از دست ندهند.

تور کیش لنج به گل نشسته کلبه هور

 


پارک شهر کیش

تور کیش پارک شهر

پارک شهر یکی از زیباترین پارک های جزیره کیش می باشد که برای گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش سرگرمی لازم را فراهم آورده است. این پارک دارای یک دریاچه مصنوعی , پیست اسکیت , پیست دوچرخه سواری , زمین ورزش , آب نمایی زیبا , میدان گل و.... می باشد که به جذابیت این پارک افزوده است. لازم به ذکر است که  حدود 45% از این پارک دارای پوشش گیاهی ای است که با آب و هوای تور لحظه آخری کیش سازگار هستند و دیوارهای اطراف پارک با نقاشی های زیبای هنرمندان این جزیره مزین شده و زیبایی پارک را دوچندان کرده است.

تور کیش پارک شهر

علاوه بر این پارک شهر کیش دارای مبلمان شهری زیبا و آلاچیق هایی است که گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند در این آلاچیق ها بشینند و استراحت کنند و از هوای مطبوع این پارک نهایت لذت ببرند. دریاچه مصنوعی این پارک بزرگترین دریاچه مصنوعی این جزیره می باشد که اولین بار ساخته شد و دارای 20 الی 30 قایق پدالی است تا گردشگران بتوانند در این دریاچه به راحتی قایق سواری کنند.

تور کیش پارک شهر

زمین بازی کودکان طوری طراحی شده است که در فصل تابستان که هوا بسیار گرم است مسقف می شود و کودکان شما به راحتی بتوانند بازی و انرژی خود را تخلیه کنند. از برنامه های سازمان منطقه آزاد جزیره برای توسعه این پارک زیبا این است که یک پارکینگ در زمین یک هکتاری بسازد تا رفاه و آسایش گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش را افزایش دهد. همچنین قرار است که یک شهر بازی فوق العاده بسازند که دارای زمینی به مساحت 5 هکتار می باشد. مسافران و گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند در این پارک اوقات فراغت خود را سپری کنند و لذت ببرند.

تور کیش پارک شهر

 

درخت لور کیش

تور کیش درخت لور

یکی از جذابیت های جزیره زیبای تور لحظه آخری کیش درخت لور یا درخت انجیر معابد است که معروف ترین درخت این جزیره می باشد. به طور کلی درختان محلی تور لحظه آخری کیش جاذبه های طبیعی و گنجینه های با ارزش آن می باشد. درخت لور در مناطق جنوبی کشور رشد می کنند و آنچه که این درخت را از سایر درختان این منطقه متمایز می سازد و برگ های پهن آن , ریشه های آن که بیرون آمده و پوست کهنسالش می باشد. مسافران تور لحظه آخری کیش جالب است بدانند که ریشه های این درخت به گونه ای رشد می کنند که به شکل چتر بر روی زمین سایه میندارد و حتی ممکن است تا چندصدسال عمر کند.

تور کیش درخت لور

 


 مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای کیش,جاذبه های کیش, گردشگری های کیش ,مناطق تفریحی کیش , دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: